-
Akademik ve idari personelin atama, görevlendirme, yer değiştirme, terfi ve ayrılma işlemlerini yürütmek.
-
Üniversite personelinin kadro durumlarını izlemek, kadro taleplerini değerlendirmek ve norm kadro esaslarına göre planlama yapmak.
-
Personelin özlük haklarına ilişkin tüm belgeleri arşivlemek, güncel tutmak ve güvenliğini sağlamak.
-
Personelin yıllık izin, mazeret izni, hastalık izni ve benzeri tüm izin süreçlerini yürütmek ve kayıt altına almak.
-
Disiplin kuralları kapsamında işlem yapmak, sicil raporlarını hazırlamak ve değerlendirme sürecini yönetmek.
-
Emekliliğe esas hizmet süresi hesaplamaları yapmak, emeklilik işlemlerini yürütmek.
-
Üniversite bilgi sistemleri üzerinden personel bilgilerini güncel tutmak ve gerekli veri analizlerini yapmak.
-
Yükseköğretim Kurulu (YÖK), Cumhurbaşkanlığı, Hazine ve Maliye Bakanlığı gibi kurumlarla ilgili yazışmaları yürütmek, güncel mevzuatı takip ederek uygulamaya yansıtmak.
-
Sözleşmeli personel alımı ve hizmet alımı yoluyla istihdam edilen personelin işlemlerini düzenlemek ve kontrolünü sağlamak.
-
Personel yapısına ilişkin rapor ve istatistikleri hazırlamak, iç ve dış paydaşlarla paylaşmak.
-
Personelin mesleki gelişimi için hizmet içi eğitim programları planlamak ve uygulamak.
-
Üst yönetimce alınan kararların personele ilişkin bölümlerinin uygulanmasını sağlamak.
Büşra ODABAŞOĞLU, Personel Daire Başkanı
E- posta: busra.odabasoglu@belek.edu.tr
Dahili: 1049
İrem ATİK ŞAHİN, İnsan Kaynakları Şefi
E- posta: irem.sahin@belek.edu.tr
Dahili: 1048